KYSYMYKSET

USEIN ESITYT KYSYMYKSET

Miten saan kuitin ostoksestani?

Kuitti lähetetään automaattisesti siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit tilauksen yhteydessä. Jos kuittia ei näy saapuneet-kansiossa, tarkistathan myös roskapostikansion. Mikäli kuitti ei löydy, olethan meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteessa info@hakasnaulain.fi – autamme mielellämme!

Miten voin palauttaa tuotteen?

Voit palauttaa tuotteen ottamalla ensin yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa info@hakasnaulain.fi. Annamme sinulle tarkemmat ohjeet palautusta varten. Muistathan, että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Palautusoikeus koskee vain määräaikojen puitteissa tehtyjä palautuksia.

Täydennättekö varastoon tuotteita, jotka on merkitty "loppuunmyydyiksi"?

Kyllä, pyrimme täydentämään varastoon loppuunmyytyjä tuotteita mahdollisimman pian. Jos haluat tarkempaa tietoa tietyn tuotteen saatavuudesta, otathan meihin yhteyttä

Mihin kaikkialle toimitatte?

Toimitamme tilauksia ympäri Suomen mihin tahansa osoitteeseen. Muista valita ja kirjoittaa toimitusosoite oikein tilauksen yhteydessä.

Saanko saman tuotteen kuin kuvassa?

Kyllä, pyrimme varmistamaan, että saat aina juuri sen tuotteen, joka näkyy kuvassa. Kuvamme ja tuotekuvauksemme ovat mahdollisimman tarkkoja, mutta pienet erot värissä tai yksityiskohdissa voivat esiintyä valokuvauksen ja tuotteen valmistusprosessin vuoksi.

JÄIKÖ VIELÄ JOTAIN KYSYTTÄVÄÄ?

OTA YHTEYTTÄ